Paklijst en klaar voor de start - Reisverslag uit Beneden-Leeuwen, Nederland van Nico en Cécile Daanen - WaarBenJij.nu Paklijst en klaar voor de start - Reisverslag uit Beneden-Leeuwen, Nederland van Nico en Cécile Daanen - WaarBenJij.nu

Paklijst en klaar voor de start

Door: Nico en Cécile

Blijf op de hoogte en volg Nico en Cécile

17 Maart 2017 | Nederland, Beneden-Leeuwen

Morgen gaan we!
Vanavond met ons gezinnetje uit eten. De laatste avond samen voor vertrek. We worden weggebracht naar Bilzen, ca. 15 km. ten westen van Maastricht, waar we op een van de routes van de Camino komen.

Benodigdheden:
Algemeen: rugzak, stok(ken), poncho, lakenzak, slaapzak, pelgrimsschelp, mobiel, e-reader, tablet, oplader en oortjes, hoofdlampje, bestek, snel drogende handdoek(2), waslijn en veiligheidsspelden, zonnebril, tube wasmiddel, mondharmonica, flesje water en wat proviand, naaisetje,
Kleding: Schoenen, sokken(3), jas, muts, handschoenen, kolletje, broek(2, waarvan 1 afritsbaar), korte broek (2) Nico sportbroekje en Cécile rokje, thermo-onderbroek, hemdje(2), shirt met korte mouw(2), shirt met lange mouw(2), vest, ondergoed(4), BH(2),
Toiletspullen: tasje met kam, tandenborstel en kleine tube pasta, mascara en potlood, vijl, schaar, reserve-lenzen en vloeistof, bril, kleine flacon shampoo, natte doekjes, wc.-papier, plastiek zakjes, toilettas met medicijnen en verband, ORS,
Paspoort, pelgrimpas, pin-pas, pen en papier, routeboekjes, proviand.

We komen op ongeveer 11 en 13 kilo. iets te veel naar onze zin, maar op dit moment weten we echt niet wat we thuis kunnen laten.
We zijn benieuwd waar we straks mee thuis komen!

• 17 Maart 2017 - 19:06

Jacqueline Crijns:

Dag Daantjes!

Heb een hele goede start van jullie mooie avontuur! Leuk om jullie zo te volgen!

Groetjes Jac

• 17 Maart 2017 - 22:56

Kitty:

Hallo Cecile en Nico,

Uhhh domme vraag misschien, maar wat is een Pelgrimschelp en een Pelgrimpaspoort?
    Er gaat aardig wat mee in jullie rugzakken. Bewaar ook nog een klein beetje ruimte voor de leuke, fijne herinneringen en ervaringen. Your left right left right!
    Succes samen!

Gr. Kitty

• 17 Maart 2017 - 23:43

Anja Van Kessel:

Heel veel succes

• 17 Maart 2017 - 23:48

Anja Van Kessel:

En heeeeeeel veel wandelplezier!
    Groetjes Anja.

• 18 Maart 2017 - 10:29

Wilma:

Heel veel wandelplezier dikke

• 18 Maart 2017 - 11:22

Ab Krook :

Jongens : geniet ervan ! Enneh Nico : alle respect dat je met zo'n stoere vrouw dat avontuur durft aan te gaan : je moet 'r wel bijhouden, hè! :-))
    Ab

• 18 Maart 2017 - 12:12

Anita Wijnen:

Toi toi toi, geniet ervan met z'n tweetjes

• 18 Maart 2017 - 14:43

Ruben Vermeulen:

nou Daantjes. heel veel plezier en geniet van elk dorp dat julllie binnenwandelen, van alle mooie mensen die jullie vast gaan ontmoeten, van de rust, . !! een prachtige route !!! als ik zo een beetje de route volg, zou het best kunnen dat jullie ergens 3e week april zo'n fietser op jullie af kunnen zien komen, die jullie uitnodigt voor een biertje !! we zien wel. buen Camino, groet, ruben

• 18 Maart 2017 - 19:23

Jos En Betsie:

hallo broer en schoonzus. wij wensen jullie een fantastische tocht en een behouden aankomst.
    de route moet fantastisch zijn.we volgen jullie. bien viaje.

• 19 Maart 2017 - 15:45

Marietje:

Heel veel plezier en geniet er van!

Groetjes Gerrit en Marietje

• 19 Maart 2017 - 20:11

Pieter:

Cecile en Nico veel succes op deze bijzondere tocht.Velen hebben het er over jullie doen het.En nu al tijdens jullie werkzame leven..Vrij nemen schoenen aan en gaan dit verdient respect. groetjes uit het Zeeuwse

• 24 Maart 2017 - 23:01

Andreas, Mieke En Roel:

Cecille en Nico, wij wensen jullie een geweldige tijd samen onderweg met veel mooie ontmoetingen. Geniet!