We zijn begonnen! - Reisverslag uit Tongeren, België van Nico en Cécile Daanen - WaarBenJij.nu We zijn begonnen! - Reisverslag uit Tongeren, België van Nico en Cécile Daanen - WaarBenJij.nu

We zijn begonnen!

Door: Cecile en Nico

Blijf op de hoogte en volg Nico en Cécile

18 Maart 2017 | België, Tongeren

18 maart We zijn begonnen
Al vroeg loopt de wekker af. Het is 06.00uur. Snel een bakje koffie om wakker te worden, alhoewel, heb ik eigenlijk wel geslapen of alleen maar liggen woelen vannacht?
Feit blijft dat we 7 uur wegrijden naar het plaatsje Bilzen, iets naast Maastricht, waar we door de kinderen, Cees en Edith en Marcel en Evelyn worden uitgezwaaid. Wat een moeilijk moment om weg te lopen en je dierbare kinderen en vrienden achter te laten, maar een droom is nu werkelijkheid geworden. We kijken elkaar aan met een lach op ons gezicht en slaan prompt de eerste afslag naar rechts, het park in, over. Het duurt gelukkig niet al te lang voor we erachter zijn, maar als we teruglopen komen natuurlijk net Edith, schaterlach, en Cees en de kinderen, luid toeterend langs.
De rest gaat voorspoedig. Een stempel gehaald in Alden Biesen waar we ook de eerste 5 kaarsjes hebben opgestoken in het kapelletje. Voor onze familie, voor vrienden en kennissen, voor zieke vrienden, voor onze dierbare overledenen en voor de cliënten van Buurtzorg Druten, zoals beloofd.
Ons eerste adresje in Tongeren was een feestje. Wel vroeg naar bed na een dag met veel regenbuien, maar niet na een warme maaltijd in een plaatselijk restaurant welke we echter voor de helft hebben laten staan omdat we te moe waren om alles op te eten. Dhr. en mevr. Houben respectievelijk 78 en 74 jaar, nog actieve vrijwilligers, hebben we ’s avonds niet meer gezien.

• 19 Maart 2017 - 22:19

Jose:

De kop is eraf, super leuk om jullie bericht te lezen, voor morgen een mooie dag gewenst, trots xx

• 20 Maart 2017 - 08:45

Fred&bernadette:

Goed zo Cecile en Nico het beginnetje is gemaakt.
    Ik zal duimen voor goed weer.

• 20 Maart 2017 - 09:39

Gerda:

Nou,spannend,wij wensen jullie goede reis en hopelijk word het weer beter.Groetjes uit beneden leeuwen

• 20 Maart 2017 - 10:59

Vincent En Brigitte:

Mooi eerste verslag, Nico en Cécile. Veel succes voor de rest van de wandeling! We volgen jullie op de voet. Groet

• 20 Maart 2017 - 11:16

Nolly:

Héé Nico en Cecile,
    na een "goede start" nu vast iets beter op dreef! Hopelijk niet te veel regen (hier wel nu) zodat jullie volop genieten! dikke kus XXX

• 20 Maart 2017 - 11:15

Nolly:

Héé Nico en Cecile,

• 20 Maart 2017 - 15:36

William:

Goed bezig en heel gedurfd!
    maar ik ben nu al bezorgd want ik zie niks vd 19de maart.... ;-)
    heel veel Succes!

• 20 Maart 2017 - 16:15

Mieke :

Ha Cecil en Nico,
    Fijn dat het begin goed is gegaan. Je kinderen met vrienden achterlaten, ja dat lijkt me moeilijk, maar daar staat tegenover dat jullie een hele mooie tijd gaan krijgen.
    Cecil je werd gemist vanmorgen op schildersles. Er zijn nog email adressen uitgewisseld. En met Ab gaat het goed..
    Goeie reis verder, ik volg jullie
    Lieve groet Mieke