Vier dagen zijn we toeristen - Reisverslag uit Dienville, Frankrijk van Nico en Cécile Daanen - WaarBenJij.nu Vier dagen zijn we toeristen - Reisverslag uit Dienville, Frankrijk van Nico en Cécile Daanen - WaarBenJij.nu

Vier dagen zijn we toeristen

Blijf op de hoogte en volg Nico en Cécile

01 Augustus 2022 | Frankrijk, Dienville

Vrijdag t/m Maandag.

We ontbijten gezamenlijk op de binnenplaats van de camping. Maud en Mitchel hebben de spulletjes alweer gepakt en kwart over negen zwaaien we ze uit. We zijn weer pelgrims; of eigenlijk zij we nu een paar dagen toeristen die genieten op de camping van de zon en het water, de omgeving en van rusten, rusten, rusten. Drie volle dagen lang.

We hebben genoeg aanspraak op de kleine camping met z'n 44 plaatsen en we komen de tijd goed door.

Het flesje water in en uit de diepvries wordt continu gebruikt om te koelen. Langzaam maar zeker verdwijnt de zwelling en de pijn. Voor de zekerheid hebben we nog één nacht bijgeboekt.

Nico heeft zijn slaapzak meegegeven aan Jet en Michel, die vanmorgen met hun bijzondere camper huiswaarts vertrokken zijn. Ruim een kilo minder in de rugzak helpt hopelijk. Morgen, 2 augustus, is het onze beurt om de camping gedag te zeggen, maar niet huiswaarts!!

• 01 Augustus 2022 - 22:40

Cor En Tiny:

Fijn om te lezen dat jullie doorgaan en er vertrouwen in hebben. 3 dagen geen verhaaltje. We vroegen ons al af : hoe gaat het met nico’s blessure. Kijken uit naar het verslag van morgenavond. Toi toi toi.

• 01 Augustus 2022 - 23:43

Gerry :

Al een aardig eind op weg. Balen van zo'n blessure. Een beetje rust is nooit weg. Succes met de voortzetting van de reis.

• 02 Augustus 2022 - 14:44

Jan En Ria:

Hoi, Hoi. Goed dat jullie en jullie onder-danen enkele dagen rust nemen. Tijd om na te denken en te genieten van alles wat dichtbij maar ook nog ver weg is. Zie Rome maar als het einde van de reis maar ook een beetje als het begin van een reis. Hou vol en geniet, vooral. Groetjes vanuit Winssen.

Jan en Ria.