De voorbereidingen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Nico en Cécile Daanen - WaarBenJij.nu De voorbereidingen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Nico en Cécile Daanen - WaarBenJij.nu

De voorbereidingen

Door: dedaantjes

Blijf op de hoogte en volg Nico en Cécile

29 Juni 2010 | Nederland, Amsterdam

Hallo iedereen!

Omdat ons mam erg druk is met de voorbereidingen en ons pap een beetje gestresst is ga ik maar eens beginnen met een stukje op deze site :)

We hebben alle tassen in de kamer verzameld, er wordt nog even gestofzuigd door Robin. Farah en Lynn zijn bezig handdoeken in de rugzakken te proppen, de broodjes zijn gesmeerd, dus eigenlijk zijn we zo goed als klaar om te vertrekken! Ik kan het bijna niet geloven :D

Om half 2 gaan we vertrekken (nog 1,5 uur vanaf nu dus :D), om 10 over 6 vertrekt het vliegtuig en we moeten 1,5 uur van tevoren aanwezig zijn op het vliegveld. En pap wil nog een paar uur speling hebben (voor als je 3 uur in de file komt te staan... you never know!)

Ik heb nog niet zo heel veel gelezen in alle boeken die ingekocht zijn over Australië, omdat ik vorige week nog druk bezig was met proefwerken maken en boeken inleveren. Maar in het vliegtuig vind ik vast wel een paar vrije minuutjes om eens even wat informatie op te doen ;)

We hebben de plaatsen in het vliegtuig waar we komen te zitten gezien, natuurlijk allemaal heerlijk verspreid.
Dus we gaan de boel daar lekker omgooien als dat mag en lukt, zodat we misschien nog 2 aan 2 kunnen zitten want ik zit er niet echt op te wachten om 30 uur tussen 2 vieze opa'tjes te zitten... :|

veel liefs,
Maud

• 13 Juli 2010 - 11:13

Mieke & Rosanne:

Succes nog met alle voorbereidingen en alvast een hele goede reis!!!

Liefs vanaf Q3C

• 14 Juli 2010 - 09:26

Luci En Familie:

Lieve Daantjes, wij wensen jullie een geweldige reis toe! Heel veel plezier. We zullen dit logboek lezen en meegenieten van wat er komen gaat.
    Goede reis!!

• 14 Juli 2010 - 09:27

José En Frank:

Wij wensen jullie een hele goede reis en geniet van alle prachtige momenten die je vast en zeker zult meemaken. Lieve gr. José

• 14 Juli 2010 - 09:28

Fam. Eeuwes:

Even geen intensive care, Computer problemen, examen stress, proefwerkweek of musicalstress in groep 8. Geniet van de reis maar zeker ook van elkaar.
    Marcel

• 14 Juli 2010 - 10:38

Bernadette,fred,nine:

Heel leuk en spannend.
    Een hele fijne vakantie voor allen.
    we gaan jullie volgen.

• 14 Juli 2010 - 11:29

Lambert & Co.:

Keileuk die site !

Geen stress met de voorbereidingen en een aangename vlucht en een supermooie rondreis toegewenst...

Groetjes en tot ziens/horens/mails/chats/kalks van de Willemskes !

• 14 Juli 2010 - 11:54

De Pollies Uit Drute:

Een hele fijne vakantie en geniet ervan. We gaan de site zeker regelmatig bezoeken.

Groetjes Yvette

• 14 Juli 2010 - 12:13

Titus En Tonneke:

Lieve allemaal, een fantastische reis toegewenst met heel veel mooie ervaringen! Natuurlijk gaan wij jullie volgen. Hartelijke groet vanuit Odijk.

• 14 Juli 2010 - 13:22

Wilmskes:

Spannend! Wij volgen jullie op de voet hoor! (of zwemmend)

• 14 Juli 2010 - 13:34

Nolly En Wim:

lieve nico, cecile, robin, maud, farah en lynn,nog enkele uren te gaan voordat jullie reis begint.Geniet met z'n allen van deze bijzondere en verre gezinsreis die natuurlijk al in het vliegtuig start.Dat het een prachtige belevenis mag worden!!!

• 14 Juli 2010 - 14:24

Anne:

hoi luitjes

wow !!!!!! wat gaaf zeg.
    de stoepjes wensen jullie heel veel plezier toe. en natuurlijk volg ik jullie dagboek. je weet hoe nieuwsgierig ik ben.
    goeie reis.
    groet Anne

• 14 Juli 2010 - 14:57

Jan:

Hartstikke leuk. Ria en ik wenssen jullie een heel fijne tijd. Geniet er van en kom weer veilig thuis.
    We zullen alles volgen.

Gr. Jan

• 14 Juli 2010 - 15:02

Cees En Edith:

wij wensen jullie een hele mooie reis en geniet, genie ,geniet en schrijf veel verslagen dan genieten wij mee. groetjes Cees en edith

• 14 Juli 2010 - 15:52

Fred Mieke Rik Hilde:

Wij wensen jullie Daantjes een hele mooie vakantie toe en we gaan beslist jullie belevenissen volgen.
    Geniet ervan!

• 14 Juli 2010 - 16:04

Hanny En Pieter:

Aan de vooravond van jullie prachtige reis,wensen wij jullie aller goeds toe en wachten met spanning af wat jullie belevenissen zijn, heel veel reis-plezier, liefs Hanny-Pieter

• 14 Juli 2010 - 16:54

Vincent En Brigitte:

Veel succes met de voorbereidingen. Spannend allemaal. Vergeet de paspoorten niet... We wensen jullie alle zes een onvergetelijke reis. We zijn gek op leuke foto's!

• 14 Juli 2010 - 17:12

Eva Coenders:

Heel veel plezier de komende 6 weken!

liefs Eva

• 14 Juli 2010 - 17:26

Helma:

Hey daantjes, eindelijk is het dan zo ver. Jullie avontuur naar Australië. Rondtrekken met een camper, dat past ook wel in mijn straatje...maar ja helaas ben ik geen 25 jaar getrouwd. Wie weet verzin ik ook nog wel een keer iets om er ook naar toe te "mogen". Ik ga jullie in elk geval volgen. Heel veel plezier, geniet van het land en van elkaar. En tot over een week of 5, Groetjes Helma en fam.

• 14 Juli 2010 - 19:46

Inge En Jan:

Een hele goede reis toegewenst. Geniet samen van alle mooie momenten die het land jullie gaat bieden. Geen vuvuzela, maar een didgeridoo ;)

Groeten Inge

• 14 Juli 2010 - 19:54

Maike,mario &kids:

Hoi Daantjes,
    We willen jullie een super mooie reis toewensen. Iets waar jullie al jaren naar uit kijken word nu waargemaakt.Dat word genieten dude!

maike

• 15 Juli 2010 - 06:20

Henk, Arna En Joris:

Lieve Daantjes

Wij wensen jullie een geweldig fijne vakantie in Australie. Geniet ervan! Wij zullen jullie belevenissen volgen.
    Goede reis!

• 15 Juli 2010 - 11:45

Renate :

Hee!

Ik wens jullie heeeeeeeeeeeeel veel plezier op vakantie.
    Jammer dat Lynn niet op mijn feestje kan komen, maar dat gaan we navieren.
    Ik wens jullie veel plezier.

Liefs,
    Renate

• 15 Juli 2010 - 12:03

Nolly:

Hoi Maud, het is nu 13.55 dus jullie zitten als het goed is al in de auto dus al op reis!! Géén tassen thuis laten staan of handbagage met tickets en/of paspoorten. Jullie hebben vast zes keer dubbelcheque gedaan dus alles zal vast oké zijn. Wel lekker dat jullie de nacht invliegen en mocht je tussen ouwe stinkende, snurkende en smekkende opaatjes (of omaatjes) moeten zitten dan neusklem op, oordoppen in en ogen dicht!! Kan me indenken dat het spannend is maar het komt vast goed. Doen jullie deze verslagen via de laptop of hebben jullie een telefoon met internet?? Die's wel lekker klein maar ben je eerder kwijt!!! Heerlijk, jullie vakantie is begonnen! De groetjes voor iedereen en veel genietplezier!!!
    Lieve groetjes van Nolly.

• 15 Juli 2010 - 12:51

Ria En Wim :

jullie reis is nu al begonnen. Wat een onderneming, alleen daarvoor hebben we al bewondering.. Geniet van alles wat komen gaat, zorg goed voor elkaar, want tesamen kan een mens ver komen, dat blijkt in de letterlijke zin van het woord. We gaan jullie volgen om zo ook deelgenoot te kunnen zijn van jullie komende avonturen. veeel liefs ria en wim en de kids.

• 15 Juli 2010 - 14:09

Vera:

Geniet ontzettend van jullie reis! Het zal een geweldige ervaring worden!

• 15 Juli 2010 - 14:14

Marit:

Waarom twee vieze opaatjes? het kunnen toch ook twee jonge australische "hunks"zijn ;))
    Goeie reis allemaal van ons alle vijf XXX

• 15 Juli 2010 - 14:16

Marit:

PS. Hunk : A slang term for a sexually appealing man, a person who is sexually attractive or a well-muscled, sexualized man, as in beefcake

• 15 Juli 2010 - 15:00

Andrea:

Lieve allemaal,Geweldig dat jullie dit allemaal met elkaar gaan beleven.
    Heel veel plezier en mooie momenten. Trouwens, Lianne is ingeloot, dus wie weet Robin, zitten jullie straks naast elkaar in de studiebank.Zou leuk zijn.
    Liefs, Andrea

• 15 Juli 2010 - 21:24

Jeroen En De Rest:

hallo, allemaal
    WE willen jullie heel veel plezier wensen.We kunnen jullie niet zo veel volgen daar ik met de kinderen 5 weken op de camping ben.
    Jeroen maar 3 weken .
    groeten van ons allemaal

• 16 Juli 2010 - 12:19

Nolly:

Hééé Daantjes,

nog even vliegen en dan zijn jullie er. Voet op vaste land en ontdekken maar. Heerlijk zo'n belevenis!!!!! Veel plezier daar met z'n allen!!! Liefs van ons.

• 17 Juli 2010 - 06:45

Inge:

Je kunt leuk schrijven Maud. Ik hoop dat jullie de boel lekker om hebben kunnen gooien en ben benieuwd naar de 1e ervaringen.

Groet'n

• 17 Juli 2010 - 10:49

Marit:

van Teun gehoord dat jullie veilig zijn aangekomen, laat nu het grote avontuur beginnen!! XXMarit en de mannen

• 17 Juli 2010 - 10:51

Sanne Schutte:

Hey Lynn en fam

Ik hoop dat jullie een super leuke vakantie zullen hebben in Australie.

liefs sanne

• 17 Juli 2010 - 14:47

Anne:

Heey iedereen,

Ik wens jullie allemaal een geweldige vakantie toe! Lynn, ik ga je wel missen in de vakantie. We kunnen nou niet samen naar het zwembad toe. :(
    Nou ja, in ieder geval heel veel plezier op Australië. :)

Heel veel liefs Anne!

• 19 Juli 2010 - 21:23

Hanny En Pieter:

Wauw zeg, wat een heerlijk avontuur zijn jullie begonnen, dat is wat anders als Donald Duck lezen hè Nico!!