laatste dagje in Cairns - Reisverslag uit Cairns, Australië van Nico en Cécile Daanen - WaarBenJij.nu laatste dagje in Cairns - Reisverslag uit Cairns, Australië van Nico en Cécile Daanen - WaarBenJij.nu

laatste dagje in Cairns

Door: dedaantjes

Blijf op de hoogte en volg Nico en Cécile

16 Augustus 2010 | Australië, Cairns

Dag 33: 16 augustus 2010

Dit wordt het allerlaatste reisverslag! Morgen vliegen we alweer naar huis, wat zijn die 5 weken omgevlogen. Vandaag hebben we een lekker relaxed dagje gehad. Om half 9 stond ik op, wat voor deze vakantie best wel laat is haha. Beneden naast het zwembad van het hostel hebben we ontbeten, en toen zijn we eigenlijk meteen naar the lagune gegaan om daar te zonnen, te zwemmen en te luieren, heerlijk even bijkomen, een keer een ijsje gehaald (het eerste Italiaans ijs van de vakantie, schande!) en wat spelletjes gedaan. Op de terugweg naar het hostel nog even langs wat souvenirwinkeltjes, de laatste Australische dollars opmaken. Toen we weer terug kwamen in het hostel aten we een soepje en daarna gingen papa en mama griekse giros halen, en tzaziki. Jammer dat er een vreemd sausje doorheen zat, want voor de rest was het wel lekker.
Nu zijn we de laatste spullen aan het inpakken, en morgenvroeg om 6 uur loopt de wekker weer af. Om 7 uur staat namelijk de taxi voor de deur om ons naar het vliegveld te brengen.

Trouwe lezers, hartstikke bedankt dat jullie al onze verslagen hebben gelezen, en ook heel erg bedankt voor jullie leuke reacties! We vonden het erg leuk om een dagboek bij te houden, vooral ook omdat er steeds zoveel reacties kwamen. Tot gauw!

Liefs, Robin

groetjes de stoepjes

• 17 Augustus 2010 - 09:00

Luci:

Beste Daantjes,

Ik heb genoten van jullie reisverslagen en foto's. hele goede reis terug naar huis.

liefs luci

• 17 Augustus 2010 - 14:08

Marian Gerritsen:

Hallo allemaal, wat een erg mooi en leuke reisverslagen. Wat een geweldige reis hebben jullie gemaakt. Het is een geweldig continent waar je veel kunt beleven.
    We wensen jullie een goede thuiskomst en veel herinneringen aan deze mooie weken.
    Groetjes Tonnie en Marian.

• 17 Augustus 2010 - 15:56

Wilma:

Zo jullie liggen nu lekker te slapen om uitgerust aan de terugreis te beginnen, als ik het zo allemaal lees hebben jullie een onvergetelijke vakantie gehad.Een goede terugreis en tot volgende week liefs wilma

• 17 Augustus 2010 - 18:11

Doritha En Hurkjes:

Beste Daantjes,

Wat een adembenemende reis en wat een geweldige foto's! Dit nemen ze jullie niet meer af. Zo kunnen jullie nog even verder dromen. Bedankt voor de avontuurlijke reisverslagen en wij wensen jullie een WELKOM THUIS helaas! Snel weer gaan sparen enne wie weet!! Groetjes van de Hurkjes

• 17 Augustus 2010 - 18:43

Nolly:

Lieve familie,

jullie grote avontuur zit er bijna op!! Nog een stuk vliegen en dan landen jullie weer op hollandse bodem. Iets wat wij als familie toch ook weer erg fijn vinden máár wat hebben wij met jullie deze reis meegenoten via alle prachtige verslagen die jullie ons toestuurden. Zo waren ook wij een beetje in Australië. Dank jullie wel voor al dat leesgenot maar bovenal: Kom veilig thuis. Veel liefs van Wim en Nolly.

• 17 Augustus 2010 - 19:37

Anne En Henri:ette:

We hebben net de laatste reisverslagen gelezen. Wat hebben jullie ontzettend veel gezien en meegemaakt ( om een beetje jaloers van te worden). De foto's zijn ontzettend leuk. Een gezin om trots op te zijn. Voor jullie is deze reis een familieherinnering voor altijd. Goede terugreis en tot gauw. Robin de introductie in Nijmegen is leuk, wel vermoeiend, volgens Joris, kun je nog enkele dagen genieten! Dag Lynn en allemaal tot gauw!!

• 18 Augustus 2010 - 08:19

Nolly:

Voor als jullie de laptop thuis opstarten:

WELKOM THUIS VOOR JULLIE ALLEMAAL!!!!!

Liefs van Wim en Nolly

• 18 Augustus 2010 - 18:23

Lia (en Ook Henk):

Prachtig reisverslag, we hebben ervan genoten.
    Tjonge jonge wat kunnen jullie mooi schrijven en wat is de reis boeiend en enerverend geweest.

groetjes Lia(en ook Henk)

• 28 Augustus 2010 - 17:48

Esther Maarse:

Hallo Daantjes,
    Wat een avontuur, geweldig, de jaloezie druipt van me af.
    Mooie foto's.
    Een ervaring voor de rest van je leven.
    Ik hoop dat wij het volgend jaar net zo leuk krijgen als jullie.
    heel veel liefs Esther
    ps cecile ik ga je gauw mailen