Hoe is het allemaal begonnen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Nico en Cécile Daanen - WaarBenJij.nu Hoe is het allemaal begonnen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Nico en Cécile Daanen - WaarBenJij.nu

Hoe is het allemaal begonnen

Door: dedaantjes

Blijf op de hoogte en volg Nico en Cécile

15 Juli 2010 | Nederland, Amsterdam

Tja hoe is het allemaal begonnen?
Toen we 17 jaar getrouwd waren, hadden we het erover wat we konden gaan doen als we 25 jaar getrouwd zouden zijn. Jaja, een groot feest natuurlijk, maar een verre reis leek ons ook echt fantastisch! Een echte, grote, mooie verre reis. Al snel waren we het er met zijn zessen over eens: Australië moest het worden.
Vanaf toen hebben we direct een aparte bankrekening geopend waar we iedere maand €10,- per persoon op stortten, om zo een aardig startkapitaaltje te hebben.
De volgende vraag was, wanneer?
Het was passen en meten, maar de grote vakantie van 2010 was geschikt, na de lagere school en "bonte avond"op de Leeuwenkuil en voor aanvang van Robin op de universiteit.

• 15 Juli 2010 - 13:48

Gerda En Henk:

Hallo Daantjes,

Heel veel plezier daar in het verre Australie !!
    Geniet er lekker van.
    Lieve groet
    de Strikjes

• 17 Juli 2010 - 08:40

Philip:

Hoi Allemaal,
    Heel veel plezier Down Under! Wel regelmatig ff bijwerken deze site he. Is altijd leuk om op de hoogte te blijven. Succes en ik ben nu al benieuwd naar de (vast) vele foto's.

Groetjes Philip (Q3C)

• 17 Juli 2010 - 20:09

Anne V Lith:

Ah kei leuk! :D Ik ga jullie verhalen zeker volgen!
    Veel plezier daar!

Groetjes Anne

• 18 Juli 2010 - 10:33

Dorien:

He Daantjes,

Het afscheid op school was super ik heb jullie alleen daarbij gemist.
    Ik wens jullie super veel veel plezier.
    Geniet ervan
    Groetjes Dorien