Litchfield, Wangi Falls - Reisverslag uit Sydney, Australië van Nico en Cécile Daanen - WaarBenJij.nu Litchfield, Wangi Falls - Reisverslag uit Sydney, Australië van Nico en Cécile Daanen - WaarBenJij.nu

Litchfield, Wangi Falls

Door: dedaantjes

Blijf op de hoogte en volg Nico en Cécile

19 Juli 2010 | Australië, Sydney

Dag 5: 19 juli 2010

Vandaag hebben we allemaal al wat beter geslapen. Volgens mij is de Jetlag al wel weer weg , gelukkig, ik kreeg er koppijn van.
De taxi zette ons en de bagage af bij de camper-verhuur. Pa en ma regelde dingetjes en zo, die wij saai vonden, dus gingen we lekker buiten de yoghurt opeten. En toen!... kwam er zo’n vrouwtje met een babykrokodilletje van ongeveer 12 tot 18 maanden. Zo lief!! En super schattig en (waar mama zich over verwonderde: koud!). We mochten hem allemaal vasthouden. Geweldig. Ondertussen kregen papa en mama de camper. We hebben een hele mooie, grote ‘Maui’ (=Maud). Lynn en ik slapen boven de bestuurders, dat is echt relaxed, want wij hoeven dan niet constant onze bedden op te maken en weer een bank van te maken.
Rijden, rijden, even naar de supermarkt, en toen gingen we naar de reuze termieten bergen. Die zijn supergroot, en helemaal door termieten (soort mieren) gemaakt!
Rijden, rijden, stik, stik, potje hartenjagen verloren, rijden, rijden en toen kwamen we bij een plekje waar een riviertje liep. Je zou denken dat het super koud water zou zijn, maar het was eigenlijk best wel lekker warm! Raar.
En nu staan we op een campinkje. We zijn net naar de Wangi Falls geweest. We wilden er eigenlijk gaan zwemmen maar ook daar waren krokodillen . Dus gingen we maar een 1,8 km lange tocht naar de top van de waterval maken. Dat was wel leuk, maar ik ben nu wel héééél moe! We gaan dadelijk lekker chicken-tonight eten.
Ohja, we hebben net de eerste kangoeroe gezien!! We denken dat het een walibi is. Hij zat vlak bij de camper tussen de bomen, en we hoorden ‘m ritselen voor we hem zagen. Super schattig!

No worries,
Farah

• 21 Juli 2010 - 12:18

De Lapondertjes:

hallootjes, erg leuk om jullie te volgen. We (Robin en Myrjam) kijken er steeds weer naar uit om een foto en een verhaaltje te zien....

groetjes, xxx

• 21 Juli 2010 - 16:33

Hanny En Pieter:

Als ik jullie verslagen lees, zie ik 4 genietende gezichtjes voor me + de oudjes natuurlijk.Have fun met z'n allen, liefs groetjes