De velden kleuren - Reisverslag uit Sézanne, Frankrijk van Nico en Cécile Daanen - WaarBenJij.nu De velden kleuren - Reisverslag uit Sézanne, Frankrijk van Nico en Cécile Daanen - WaarBenJij.nu

De velden kleuren

Door: Cécile en Nico

Blijf op de hoogte en volg Nico en Cécile

02 April 2017 | Frankrijk, Sézanne

Haha Ab, een glaasje of twee gaat er wel in hoor, en vandaag zeker want het is Nico's verjaardag!
Echt een dag om bij het leven stil te staan en we beseffen daarom des te meer hoe bijzonder het is dat wij dit avontuur en deze mooie belevenissen mogen meemaken en dat we er samen zo van genieten!
Daarnaast geniet Cécile elke dag van wat Nico weet van de natuur. Of het nu gaat over de wijngaardslak of over de koolzaadvelden. Hij weet er altijd wel iets van.
De bloemen van deze koolzaad beginnen op sommige akkers uit te komen en kleuren hele velden zonnig geel. Prachtig.
Het was vandaag sowieso weer een mooie zonnige dag met een gemakkelijke route, of raken we getraind en eraan gewend? We komen vroeg aan op onze chambres d'hôtes in Sézanne, hebben gedouched en een wasje gedaan en zijn lekker gaan wandelen in dit leuke oude plaatsje.
Uitgebreid gedineerd voor de verjaardag en terug op de kamer heeft Cécile ook spullen uitgezocht die achter kunnen blijven. Net als Nico twee synthetische shirts opzij gelegd, een lange onderbroek en een knijpkatje. Die mag Mme. Bondroît hebben, net zoals enkele afsluitbare plastic zakjes. Scheelt allemaal weer in gewicht.
Ons route boekje valt helemaal uit elkaar en is van pleisters voorzien. Moeten we nog wel 8 dagen mee doen, vandaar.

En natuurlijk dank jullie wel voor alle felicitaties via de blog, WhatsApp of hoe dan ook!!!

• 02 April 2017 - 22:07

José:

Wát is er mooier dan samen met je lief je verjaardag te vieren tijdens dit prachtige avontuur! Jullie zien er heel relaxed uit, genieten volop. Voor morgen ook weer een fijne dag gewenst xx

• 02 April 2017 - 22:09

Mieke V. S.:

Dag Nico,
    Alsnog Van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag!!!
    Wens je een heel mooi Nieuw Jaar toe. Daar zal het de komende tijd niet aan ontbreken, zo heerlijk vrij, alleen maar lopen en genieten samen met Cecile.
    En ik geniet een beetje met jullie mee.
    Alle goeds, lieve groet Mieke

• 03 April 2017 - 09:57

Gerda En Henk:

Hoi lieve luitjes
    Allereerst Nico, van harte gefeliciteerd. Moet je nou zo'n beetje de jaren van de wijsheid bereikt hebben(-:
    Goed te horen dat jullie genieten. De wereld is van jullie....prachtig is dat.
    Van uit Wijchen wensen wij alle goeds voor de komende dagen en we zullen jullie reis "bij" houden.
    Groetjes van ons beiden.

• 03 April 2017 - 14:27

William:

Nico van harte nog, btje laat maar ik kik alleen in werktijd he ;-)
    Veel plezier en succes samen verder!