Paklijst en klaar voor de start - Reisverslag uit Beneden-Leeuwen, Nederland van Nico en Cécile Daanen - WaarBenJij.nu Paklijst en klaar voor de start - Reisverslag uit Beneden-Leeuwen, Nederland van Nico en Cécile Daanen - WaarBenJij.nu

Paklijst en klaar voor de start

Blijf op de hoogte en volg Nico en Cécile

21 Juni 2022 | Nederland, Beneden-Leeuwen

Beneden Leeuwen, zaterdag 18 juni.

We gaan bijna!

Vandaag hadden we met onze 4 dochters en hun partners een workshop timmeren gepland en dat bleek het moment waarop we samen met Kane, onze kleinzoon van 3 maandjes, voor de laatste keer met z'n allen bij elkaar waren voor vertrek.

Donderdag 23 juni vertrekken we vanaf ons eigen huis aan de Morelstraat.

Op een doordeweekse dag lopen we 'gewoon' de achterdeur uit en gaan op pad. Het geeft wel een raar gevoel en het is een raar idee.

Benodigdheden

We hebben gekeken wat we allemaal mee hebben genomen naar Santiago de Compostella en weten nu dat we enkele dingen thuis kunnen laten zoals:

e-Reader, tablet, muts, natte doekjes, ORS. en een dikke jas.

Wat nemen we wel mee:

Lakenzak, slaapzak, oortjes en opladers, opladers voor mobiel en horloge, 2 sneldrogende handdoeken, waslijntje met 4 wasknijpers, veiligheidsspelden, naaisetje, tube wasmiddel, plastic lepeltje, zakmes, aardappelschilmesje.

Verder aan kleding:

3 paar sokken, regenjas, vest, 2 bandana, onder- handschoenen, 2 broeken waarvan 1afritsbaar, 2 korte broeken en hardloopbroek, 2 rokjes, Crocs, 3 hemdjes, 2 shirts lange mouwen, 2 shirts korte mouwen sjaal, bikini, 4 slips, 3 bh's, slaapshirt.

De toiletspullen:

Kleine tube tandpasta, tandenborstel, shampoo, kam, mascara en potlood, schaar, vijl, lenzen vloeistof en reserve lenzen, bril, wc-papier, medicijnen en sport gel.

Verder nemen we nog algemene dingen mee zoals paspoort, pinpas, Pelgrim pas, pen en papier en routeboekjes.

We komen op ongeveer 10 en 13 kilo.

• 22 Juni 2022 - 14:17

Ruben Vermeulen:

o wat gaaf. ik vond jullie Camino te voet een prachtige reis en goh wat maken jullie me weer jaloers. heel veel plezier en geniet van alle mooie ontmoetingen, mensen, plekken onderweg. groet, Ruben

• 22 Juni 2022 - 14:18

Jan Van De Geijn:

Ik denk ieder 10 kg..

• 22 Juni 2022 - 14:42

Ninette:

Ooo wat gaaf en spannend! Super cool avontuur. Ik wens jullie heel veel plezier! Dat wordt weer een mooie en unieke ervaring. Liefs, Ninette

• 22 Juni 2022 - 14:57

Nolly:

Whaawh broer Nico en schoonzus Cecile, we hopen dat net zoveel plezier beleven als in de wandeltocht naar Santiago de Comapstello. We gaan jullie zeker volgen. Geniet van iedere stap ook al zal niet iedere stap even gemakkelijk zijn. Maar jullie kanjers kunnen dit. Veel liefs en zet hem op. XXX

• 22 Juni 2022 - 15:25

Maria:

Ik wil jullie graag volgen. Stuur mij aub een bericht, dan weet ik dat het werkt. Veel succes.

• 22 Juni 2022 - 16:27

Anouska :

Heel veel plezier samen en geniet van jullie bijzondere reis.

• 22 Juni 2022 - 16:30

Cock En Cissie :

Dag Nico en Cecile,
    Wij wensen jullie een super mooie en plezierige reis. Geniet ze en heel veel succes.

• 22 Juni 2022 - 17:27

Wilma:

Gevonden

• 22 Juni 2022 - 20:00

Mieke Van Schadewijk:

Cecile en Nico
    Wat een avontuur gaan jullie weer tegemoet Om jaloers op te worden
    Heel veel plezier en sterkte samen op jullie weg naar Rome Ga jullie volgen , dank dat je aan me hebt gedacht…
    Liefs Mieke

• 22 Juni 2022 - 20:47

Riet Van Laake:

Beste medepelgrims!
    Na onze ontmoeting op de kloostermarkt bij de Abdij van Berne is het prachtig te lezen dat jullie nieuwe avontuur morgen van start gaat. Heb het goed samen; wij volgen jullie graag.
    Warme groeten van Vier Vrije Voeten

• 22 Juni 2022 - 22:11

Patricia Vd Hurk :

Lieve Nico en Cecile,
    Ik wens jullie heel veel succes en plezier op jullie reis,
    , word vast weer heel bijzonder.
    Geniet ervan!
    Gr Patricia

• 23 Juni 2022 - 09:15

Gilbert Haedens:

een goede starten veel succes

• 23 Juni 2022 - 09:32

Ria Van Beuningen :

Geweldig, dat jullie dit aandurven. Heel veel succes, maar bovenal samen genieten.

• 23 Juni 2022 - 09:39

Wim Hofmans:

Een geweldig avontuur
    Leuk om alle reacties te lezen
    Er zitten zelfs bekenden onder
    ( Riet van Laake)

• 23 Juni 2022 - 11:02

Frank En José :

Lieve Nico en Cecile, heel veel wandelplezier en geniet van alle mooie momenten welke jullie vast en zeker mee gaan maken, wij genieten op afstand met jullie mee. Liefs Frank en José, tot snel xxx

• 23 Juni 2022 - 14:11

Carla Schonenberg:

Goedemorgen, daar gaan jullie dan !
    Lang naar uitgekeken
    Nog even lekker kunnen genieten van jullie kleinkind
    En nu samen er op uit geweldig
    Maak er een fijne tocht van !
    Ik blijf jullie volgen