3de dag Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Nico en Cécile Daanen - WaarBenJij.nu 3de dag Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Nico en Cécile Daanen - WaarBenJij.nu

3de dag Sydney

Door: dedaantjes

Blijf op de hoogte en volg Nico en Cécile

29 Juli 2010 | Australië, Sydney

Dag 15: 29 juli 2010

’s ochtends beginnen we als eerst natuurlijk met een lekker ontbijtje, een geroosterd broodje met jam. Na het ontbijt in het hotel, stappen we op bij de bus om naar Bondi Beach te gaan. Op een gegeven moment zegt mamma dat we moeten uitstappen en ze gaat naar de chauffeur toe om te vragen of we al bij Bondi Beach zijn, maar de chauffeur zei nee, als je nu zou uitstappen dan is het nog 40 minuten lopen, en mamma zei dat we toch maar moeten blijven zitten want we hebben niet zo een zin om te lopen. In Bondi Beach aangekomen zijn we meteen aan de wandel gegaan om een heel stuk langs de kust te lopen, bergje op, bergje af enz. In de mooie blauwe zee zijn allemaal knullen aan het surfen die natuurlijk veel te oud voor mij zijn. Maar Maud kijkt haar ogen uit en hoopt eigenlijk ook wel op een paar wasbordjes. maar door het koude weer hebben ze allemaal surfpakken aan, helaas. Na een paar kilometers lopen worden we toch een beetje moe en beginnen we ook wel een beetje honger te krijgen, dus besluiten we naar een klein restaurantje te gaan(Jenny genaamd) om iets te gaan eten. Mamma, Farah en Maud liepen op de toonbank af en bestelden een choco cakeje, een aardbei cakeje en een banana cakeje. Farah en Nico namen met z’n tweeën het choco cakeje en Robin, mamma, Maud en ik namen met z’n vieren de andere twee. Helaas moeten we de lekkere cakejes ook weer achterlaten om nog een stuk te wandelen langs de zee. De meiden waren een code aan het bedenken, een kneepje betekent een jongen met een lekkere kont voor ons, twee kneepjes betekent een leuke jongen rechts, drie kneepjes betekent een leuke jongen links en vier kneepjes betekent een hele maar dan ook echt een hele lelijke jongen (maakt niet uit waar), haha. Je moet toch iets doen met een wandeling om de tijd te verdrijven!!! Na de enorme wandeling (die wel mooi was) gaan we met de bus weer terug, pappa en ik gaan naar een winkeltje buskaartjes kopen voor de terugweg naar de city. We willen ook nog even naar het overdekte Queen Victoria winkelcentrum om daar even rond te kijken. Het was erg groot en ik was bijna de rest kwijt geraakt. We kwamen ook nog in een Uggs winkeltje waar mamma en ik een paar echte Uggs laarzen hebben gekocht. Weer terug in het hotel hebben we kebab gekocht bij de take-away en in ons bijna eigen keukentje opgegeten.
Het was weer een leuke maar vermoeiende dag.

Xxxx Lynn

• 29 Juli 2010 - 09:36

Nico En Cécile Daanen:

Hoi alle lezers. Wij vinden het ook erg leuk om jullie reacties weer terug te lezen. Dit stimuleert ons allemaal weer om het bij te houden. Groetjes van ons allen. De daantjes

• 29 Juli 2010 - 12:32

Vera:

Wat een verhalen en geweldig dat jullie momenteel in Sydney zijn! Ik moet toegeven... daar ben ik toch wel een klein beetje jaloers op! Geniet van al het moois dat nog op jullie pad komt!

• 29 Juli 2010 - 19:12

Avonddienst Q3H/Q3C:

Nico, hou je het nog vol met al die meiden om je heen :)
    Wij willen jou heel veel sterkte wensen!
    Geniet van jullie reis, wij blijven jullie volgen.

Heel veel groetjes uit Nijmegen
    Liza, Jaap en Mieke