Even omschakelen - Reisverslag uit Chârost, Frankrijk van Nico en Cécile Daanen - WaarBenJij.nu Even omschakelen - Reisverslag uit Chârost, Frankrijk van Nico en Cécile Daanen - WaarBenJij.nu

Even omschakelen

Door: Cécile en Nico

Blijf op de hoogte en volg Nico en Cécile

18 April 2017 | Frankrijk, Chârost

En dan zijn de feestdagen voorbij en gaan we allemaal weer terug naar het bekende dagelijkse ritme. Wij hier dus ook, en als de paasdagen dan zo bijzonder zijn geweest, is het even omschakelen. Tijdens de middagpauze, langs de kant van de weg in een slapend dorpje, gaat voor het eerst het 'Moeilijke-momenten-wensenzakje' open, welke we van Carin hebben meegekregen. Even husselen en Cécile opent de eerste wens/ondersteuning. Hij is van Robin en de woorden zijn precies wat we nodig hadden. Dankjewel meisje!
We lopen een groot deel van de middag in de berm van een wel erg drukke weg. Opletten geblazen want de Fransen rijden als Fransen, en dat is niet zacht. Als we dan uiteindelijk op ons plekje aankomen bij Maison de Philomene in een oase van rust is alles weer goed.
A Demain

• 18 April 2017 - 23:00

José:

Wat een leuk idee dat moeilijke momenten wenszakje en fijn dat jullie hier goed door heen zijn gekomen.
    Soms heb je aan een paar lieve woorden genoeg om er weer tegen te kunnen.
    Liefs José

• 19 April 2017 - 15:34

Carin:

...de eerste keer pas het zakje open, das ook bijzonder toch, dat jullie al zooo lang op pad zijn zonder moeilijke momenten? We beginnen jullie nu wel steeds meer te missen hoor! Ik kan ook wel zo'n zakje gebruiken ;)!!! Proficiat en een dikke zoen vandaag (op afstand) met/voor de verjaardag van Maud! (Jij ook hè Maud :) ) Zet m op kanjers!

• 20 April 2017 - 12:25

Fred Wouters:

Hee goed dat zakje, even een hart onder de riem steken, kan je zeggen en dat helpt.Ik lees jullie verhalen steeds en dat vind ik leuk .Soms ook waar jullie zijn geweest en dat ook nog weet van toen ik daar liep.
    dat maakt het wel extra leuk.Het is ook soms door buffelen dat hoort erbij.Maar dan kom je weer leuke ervaringen tegen die alles goed maken.